Rabu, 29 Jun 2011

Transformer 3 - Dark Of The Moon

Semalam aku tengok wayang kat The Mines, Seri Kembangan...dengan En. Shahir(sbb dia yg beriya2 tgk smpi beli tiket 1minggu awal), Sarah, Kak Sanisah dan aku..heeehhee..smpi sane on time sbb tunggu cik sarah dengan keta wiranya sampai.. pastu terus cari kak sanisah sebelum masuk wayang 3...dapat lak sit tepi..huh...nak teleng gak kepala aku dibuatnyer...

Mula-mula start cite agak menarik..dah mula teruja sebab tengok dengan robot kecik ntah per name dia tp ade 2 watak..comel jer...pastu aku dah start skit leher dengan badan...rupanyer en shahir pun same gak..sbb kiteowang ni agak tinggi skit dari kak sanisah dengan sarah..jadi tinggi kerusi tu tak baper sesuai utk kiteowang ni selesa menonton wayang tu...masuk jam ke2 ...aku duk pusing kiri..pusing kanan..pusing kiri...pusing kanan..pusing kiri blik...pusing kanan blik..huh...





Akhirnya kuar gak Optimus Prime dengan penuh bergaya..berjaya mengalahkan Sentinel dan Megatron dengan hanya sebelah tangan sahaje...terer tu.. Best gak biler tengok manusia juga berusaha untuk menyelamatkan bandar Chicago dan bumi..dari angkara Sentinel dan Megatron...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan